harga emas di www.1gold.com.my

blogger untung RM 1 juta

Smlm kecoh apabila head line berita minggu memaparkan berita blogger untung RM 1 juta...(wau!!!).. n pagi nie bile aku dgr hot.fm pn membincangkan tentang berita ini...dan ini adalah sedikit keratan akhbar berita 2..

redmummy.com

Beliau adalah penulis blog Redmummy ..


pada mulanye aku pn cm xcaya gak la yang blog nie lh mendatangkan income sebanyak nie...kadang aku tetanya-tanya gak la cmne la diorg lh dpt smpai byk cm2..pada aku yg br dlm dunia blog nie,pelik gak la...n ada yg kata melalui iklan2 yg dipaparkan pd blog kita yg akn menghasilkan income ctnye sperti nuffnang, so aku pn try la register...

Tp apabila membaca syarat2nye yg menyatakan blog itu mstilah yg trafficnya tinggi, aku pn membatalkan hasrat aku...sbb page aku wt ms nie blh kira ngan jari viewernya...huhuhu..dh la aku nie xbpe pndai nk karang2 ayat...

Aku akn cuba utk berjaya cm diorg...insyaallah.jika viewer2 aku ada idea yg lh membantu aku...di alu2 kn ye...

Comments (0)