harga emas di www.1gold.com.my

Last weekend aku telah balik ke kg halaman bersama my hunny..rs rndu pada kg halaman terubat sedikit setelah sekian lama xbalik..terasa ketenangan apabila berada di tempat sendiri.

Otw nk balik 2,bini aku ada berkata, "if ada masa kt g mkn laksa pdng polo,mi kari sg pulai n nasi vanggey ye.." n aku just menjawab "insyaallah"...utk pengetahuan semua,ini adalah diantara santapan yg selalu kami cr apabila balik ke ipoh.

tp dlm semua 2,kami hanya sempat mkn nasi vanggey je@nasi ganja kerana aktiviti knduri yg padat apabila balik ke epoh.



pic nasi vaggey yg dh aku mkn skit..hehehhe

sebenarnya aku sendri pn xpasti ape yg menyebabkan org ramai suka hidangan ni termasuk la aku n wife.mybe sbb kuah dia kot...bila aku tnye wife aku yg br blaja mkn nasi ni, dia pn xterkata ape2..ktnye,1st time dia mkn dia trus jatuh hati dgn hidangan nie..mybe sbb 2 kot org panggil dia nasi ganja .tp bila org tnye aku,aku just akn ckp aku suka suasana di situ je..


pic suasana di kedai nasi vaggey

pic suasana di kedai nasi vaggey

pic bini aku kt kedai nasi vaggey

aku sendri pn xpasti kedai nie start wujud bila tp yg cnfrm mmg dh agak lama.kerana ada seorg kwn aku yg kini umurnye 44thn pnh ckp kt aku yg kedai nie time dia sekolah lg dh ada dh sbb disini la tmpt dia beli bekalan utk ponteng puasa ms kecik2...hehhee...

so kepada sesiapa yg ada dtg ke ipoh 2,try la singgah di sini..kedai dia berdekatan dgn balai polis pekan lama.

Comments (0)