harga emas di www.1gold.com.my

ini ikutkan cite lm,tp br skrng aku ada rs nk pos kt sni...sblm 2 aku nk cite skit la tentang diri aku nie dlu.aku nie hanyalah seorg lelaki yg biasa je..dan aku jns yg xminat sgt nk tgk game bola tempatan o international lg2 EPL..kalu tgk pn if kwn2 ajak..2 pn xtau game 2 utk liga ape...just seronok menyokong n suasana tgk bola lg2 if kt kedai mamak..happening gle..hahhaa..

iktkan if org tnye aku sokong team ape,aku akn ckp team Arsenal..pdhal player yg main team 2 pn aku xtau sape...just knl la 2-3 org..(xla smpai xtau langsung..hehehe)

And sebelum start musim EPL thn nie,bdk2 opis aku tlh mengajak aku utk join diorg dlm liga fantasy football diorg..iktkan mula2 berat gak la join sbb aku xknl sape n kurang knowledge psl EPL nie...xtau nk amik sape utk team aku...tp disebabkan pujukan bdk2 opis aku,at last aku pn join la...

So drpd situ aku blaja la skit2 tntang EPL...kira blh la knl player gak(skit2) n tau la gak mggu 2 ada game sape lwn sape...(xla blur je bila org sembang psl bola)..tp yg kesiannye kt wife aku la..aku yg dlu nye ssh nk tgk game bola,skrng dh semakin berminat sbb nk tgk player yg aku pilih main or x...so every weeknd aku la yg akn pegang remote tv 2..so wife aku nk xnk kne gak la lyn tgk bola 2..(nk wt cmne,tv ada 1 je)..kalu dia bosan,dia akn masuk tdo trus..kesian dia...hope dia dpt bersabar n terima ngan minat br aku nie...hehhee...

Comments (1)

On November 24, 2010 at 8:40 AM , Junx said...

Terbaik la Fantasy Football!!!!!