harga emas di www.1gold.com.my

kalu diikutkan pada link bakal cahayamata pada page aku nie,ada kira2 dlm 20 hari je lg..so semakin nervous la plak aku...mem aku pn lg nervous sbb dia la yg akan menanggung segala dugaan di labour room..

ni pn br je balik dr klinik utk check up..n berat badan mem dh menurun...kata org nie adalah antara tanda2 nk bersalin..sekarang pn dh 37 mnggu.

ikutkan cm xsbr je nk sambut baby,tp kadang2 nervous pn ada..sbb nie adalah pengalaman pertama aku nk menimang anak..tkt ada bnda2 yg aku xdpt nk handle..mcm2 bermain di kepala aku..cmne nk dftar nama anak,cmne nk smbut anak, cmne nk uruskan bab2 nk basuh n tanam uri n mcm2 lg...n takut sekiranye segala persiapan yg telah disediakan masih ada kekurangan...huhu..

apa2 pn aku sentiasa berdoa agar segalanye akan berjalan lancar..n hope kepada pembaca2 blog aku n sesiapa yg mengenali aku sama2 berdoa utk aku...tq very much 2 all..

Comments (0)