harga emas di www.1gold.com.my

cuti sekolah br je abis...sekolah kembali beroperasi seperti biasa..jalan kembali jem pagi2 ketika org ramai berpusu-pusu nk pegi keje..

tp bkn topik jln jem yg aku nk ceritakan..tp isu ketika cuti sekolah.secara lazimnye,bila cuti sekolah je akan byk la org akan buat kenduri kwin.mcm aku ikutkan byk gak la jemputan kenduri yg aku dpt,tp atas masalah yg xdpt dielakkan aku xdpt nk hadir...

cthnye ketika cuti sekolah yg br nie,sepupu yg sebaya ngan aku kwin dan kenduri berlangsung di sik,kedah..aku n mem xdpt nk dtg disebabkan keadaan mem yg semakin sarat..due date dh dekat..dan aku xbrani nk amik risiko tmbahan plak ini adalah bakal 1st child aku..pengalaman pn kurang..huhuu..rasa berslah sgt2 sbb masa knduri aku,sepupu aku nie dtg berkampung di umah aku..siap jd pengapit aku lg..tp bila dia kwin,aku xada la plak..mintk maaf sgt2 ye apis n kepada fmly mak njang n pak njang..semoga kehadiran fmly mak ayah aku n fmly abg dpt mencover ketidakhadiran aku ketika kenduri 2..

n sori gak kepada epoi melaka kerana xdpt hadir kenduri ang..hope ang phm keaadaan aku yg sedang menhitung hari nk menimang 1st child..aku amat berterima kasih sbb time kenduri aku ang sanggup dtg ke ipoh dr kl utk memeriahkan kenduri aku..tp time ang kwin aku xdtg..sori sgt2..

apa2 pn aku doakan semua rakan2 aku yg br menamatkan zaman bujang mereka semoga ikatan perkahwinan mereka sentiasa diberkati n kekal bahgia ke akhir hayat..semoga semakin murah rezeki sentiasa...SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA SEMUA

Comments (0)