harga emas di www.1gold.com.my

tibe2 aku rs cm nk tulis something pd page aku nie selepas mmbaca en3 pada
The Beauty &Truth Story abt L.O.V.E and FRIENDSHIP.....tbe2 idea 2 dtg untuk mencoretkan sesuatu disini..

cerita nye bermula begini, memandangkan aku nie akan menjadi papa xlama lg aku pn excited la nk mencari brg2 utk menerima org br dlm fmly kami n salah 1 nye adalah beg baby yg akan digunakan untuk menyimpan peralatan baby apabila hang out seperti botol susu,lampin n lain2.

n aku amat lah berkenan dgn 1 beg nie keluaran simple dimple..dan yg menguatkan ke'minat'an aku kepada beg nie apabila melihat opis-mate iaitu owner blog diatas menggunakannya.

usaha mencari beg nie bermula sejak wife aku disahkan pregnant lg..dan tmpt pertama yg aku cr adalah di jusco ipoh sbb aku pnh nmpak beg jenis nie dijual disitu.tp apabila smpai di jusco ipoh, puas aku n wife mencari tp xjmpe gak.sok aku pn membuat andaian yg stok dh abis kot..dan aku xksh sgt time 2 sbb memikirkan mungkin stok yg br aku smpai n byk ms lg..

dan apabila dh 5bln pregnant,usaha mencari beg nie bermula kembali...puas aku mencari beg nie tp ttp xjmpe..jusco ipoh,jusco balakong dan jusco IOI mall..2 smua adalah antara tmpt2 yg aku pegi untk mncari beg 2...tp usaha aku masih xmembuahkan hasil..huhuhu..yg aku jmpe just yg nie je...
xkan aku nk pakai yg nie plak..
dan yg nie



so aku pn contact la pearlyogurt utk bertnyakn kt mane dia beli beg 2..n dia kata kt jusco dan aku kata la dh byk jusco yg aku pegi,tp masih xjmpe... dan pearlyogurt berbesar hati nk bagi beg dia
sbb ktnye dia ada 2 beg yg cm aku nk...dan nie adalah beg yg diberi oleh pearlyogurt.



kalu korg tgk dia cam lbh kurang sm cm beg yg kelabu 2 kn,tp sebenarnya x...yg kelabu 2 beso(loghat org perok) skit...so xbpe sesuai utk aku n wife yg kecik molek ni..penuh badan kalu pakai.

so aku pn amat la berterima kasih pada pearlyogurt tp aku ckp la kt dia aku akn cuba cr lg,if xjmpe gak yg baru aku akn amik dia pnye...(aku beli kt dia ye)

dan last friday pas keje je aku n 'mem' trus g midvalley utk meneruskan usaha mencari beg idaman 2..bkn ape,pd aku better beli yg baru utk baby 1st nie..lgpn nk pakai lm..
tp kami hampa kerana brg yg dicari xjmpe gak..huhuhu...

so pada keesokkan harinya aku n 'mem' bercadang nk cr kt OU damansara plak..dh alang2 ke sana,aku plan nk menjenguk kwn karib aku dlu di kota damansara sbb dr hari dia dpt baby aku xsmpt lg nk menziarahi dia..rs bersalah la plak...

dan apabila smpai je umah dia,aku nmpak beg yg aku minat di kerusi meja mkn dia dan aku pn tnye la dia.."mir,ang pn pakai beg cmni???ang beli ktne??"..n dia ckp "aku beli kt giant kota dmsara"...dan aku mmbalas " yeke??dh lm ke ang beli?rsnye ada lg x??dh lm aku cr beg cmni tp xjmpe2 gak"...dia just gelak je n mntk aku try cr kt giant 2..

kata2nye memberi sedikit sinar harapan pd aku n ps dh lpk smbng2 ngan dia,aku n wife minta diri nk gerak..lgpn xnk ganggu dia main ngan anak dia...hehhee...dan bile smpai je kt giant,aku dh jd cm xtentu arah mencari kedai yg dimaksudkn...dan akhirnya jmpe kedai yg dicari..lunatots.
apabila masuk je kedai 2,aku dh tersenyum lebar apabila aku dh nmpak brg yg aku cr..
aku amat bersyukur sbb akhirnya jmpe gak bnda yg dh lm aku cr...dan setelah berbincang panjang ngan 'mem' kami pn sepakat ambik yg wrna hitam dan memulangkan kembali beg pearlyogurt pd tuannye dgn ucapan tqvm...hehhehehe...

Comments (1)

On June 18, 2011 at 7:47 PM , Anonymous said...

salam...
nak tanya pasal beg simple dimple...d mana sy nnak cri beg tu?tau tak nak cr d ne dalam online?