harga emas di www.1gold.com.my

Jika anda ingin menikmati hidangan steambot, Restoran @maeps,MARDI di Serdang adalah salah satu tempat yg anda boleh kunjungi..terletak sedikit ke dalam di belakang Hospital Serdang tempat ini mempunyai kawasan parking yg luas dh ruang makan yg selesa dh luas...

Br2 ini aku telah membawa family aku mkn disini..dengan hanya RM19.90 satu kepala,pengunjung boleh mkn sehingga muntah..dengan pilihan makanan yg byk dan pelbagai.nie adalah beberapa pic ketika disana.



bg aku ia adalah amat berbaloi kerana dengan hanya RM19.90 kt lh mkn mcm jenis seafood seperti ketam,lala,kupang,kerang,ikan pari,sotong,udang.juga terdapat ayam n daging serta pelbagai jenis fishball n sayur2..juga disini disediakan aiskrim yg bg aku sesuai utk dihidangkan kepada kanak2..sebab diorg nie bkn nk sgt mkn seafood2 nie..(cm ank buah aku-kecuali zakuan)


so kepada pembaca,jika ada ms lh la cuba...insyaallah anda xakan kecewa...

Comments (0)