harga emas di www.1gold.com.my

Sebuah cerita pd aku yg tidak akan menghampakan anda..cite nie aku tgk br2 nie di HBO..bila aku tgk cite nie aku mmg respek ngan watak sandra bullock yg menjadi seorg ibu dan isteri dimana familynye adalah org kaya2(golongan atasan) yg telah mengambil seorg anak angkat yg berkulit hitam yg berasal dr kawasan yg tinggi kadar jenayahnye.

Pd aku fmly beliau adalah fmly yg bagus di mana mereka jenis yg sepakat dan bukanlah org yg berlagak kerana selalunye kebanyakkan org kaya boleh dikatakan berlagak...kalu ada 10 org cmni,mmg bagus...hahhaha..

disini adalah sedikit sinopsis cerita ini...

The Blind Side (2009)


The story of Michael Oher, a homeless and traumatized boy who became an All American football player and first round NFL draft pick with the help of a caring woman and her family.

Director:John Lee Hancock

Writers:John Lee Hancock, Michael Lewis (book)

Stars:Quinton Aaron, Sandra Bullock and Tim McGraw


Comments (0)