harga emas di www.1gold.com.my

SHOWDOWN 2011...sebuah rancangan program realiti yg kini disiarkan setiap hari rabu jam 9.30mlm di 8tv..ia adalah sebuah rancangan realiti bagi bagi mencari krew penari2 jalanan yg amat berbakat di Malaysia..yg lebih kepada tarian breakdance yg menampilkan b-boy2 yg amat berkebolehan dan berbakat..



rancangan ini adalah diantara tv show yg amat aku minati. aku telah start menonton rancangan ini sejak thn lps iaitu SHOWDOWN 2010 yg telah berjaya menampilkan ramai b-boy2 yg pada pendapat aku amat berbakat dan boleh dikatakan setanding dgn negara2 luar seperti jerman,korea,jepun dan lain2..aku amat meminati breakdance sejak di bangku sekolah lg sampai sanggup la cari n beli cd battle of the year.

tp apabila aku menonton showdown 2011 ni smlam yg di peringkat battle, aku rs cm sedikit kecewa je apabila ada diantara group yg msk tidak menampilkan tarian yg bertenaga dan menarik yg pada aku cm menari ala-ala backstreet boys la plak..diorg 2 kira bertuah sbb dpt msk ke peringkat meltdown sbb time battle diorg fight ngan team ala-ala backstreet boys gak..kalu diorg battle ngan group lain mau nye diorg kaku je..

aku bknlah nk condem diorg tp bg aku diorg msh muda yg byk lg yg perlu diorg belajar..diorg blum lg smpai standard yg membolehkan mereka bersaing ngan group2 lain..bg aku diorg perlulah mencari pengalaman dahulu di luar sn sebelum msk ke showdown..perkuatkan kemahiran dan perkukuhkan dlu diri serta penuhkan dgn pengalaman berkenaan b-boy nie agar mereka dpt memberi saingan kepada group2 lain. bkn la xlh cr pengalaman dgn masuk showdown,tp pada aku showdown ini mempunyai stndardnye yg tersendiri yg boleh dibanggakan berpandukan kpd showdown last year..

semoga semua group yg bertanding pd thn ini dpt manampilkan persembahan yg terbaik yg boleh dibanggakan..buktikan pd masyarakat bahawa breakdance ini bukanlah suatu aktiviti yg tidak sihat seperti yg sering diperkatakan dikalangan masyarakat kita..

MAJULAH BREAKDANCE UTK NEGARA...hehehehhee

Comments (0)