harga emas di www.1gold.com.my

pergh!!!!pecah rekod selama aku dok umah nie tmpt sidai bju penuh...xpenah aku bsh bju smpai ampaian penuh..siap kne sidai dlm umah n 2 trip plak 2...penuh bju dia je...hahha..nie adalah persediaan menjelang menerima insan br dlm family aku..semua bju2 yg ada dibasuh dahulu sblm nk bg dia pakai..


hahhaha...rs cm xcaya je ms mkin hampir...nk tergelak je...rs cm aku nie muda je lg..rs cm br je lg aku dok huhahuha(melepak) ngan mmber2....cm xcaya je dh nk jd ayah...hahhaha..

ini menunjukkan ms kini semakin cepat bergerak...kalu dlu nk tggu setahun rs lm je,tp skrng pejam celik,pejam celik dh setahun..so kita pn kne la bergerak selari ngan ms..kalu lh lg laju dr ms...hehhee...ape2 pn kepada smua pembaca, hargai lah ms..ms itu emas...every second is important...see ya..

Comments (0)