harga emas di www.1gold.com.my

br2 nie,pd 1 nov 2 nov(salah tarikh)dlm pukul 6pagi aku dikejutkan dengan satu kejadian yg amat mengemparkan dalam hidup aku dh amat memberi kesan kepada hidup aku...satu pengalaman br dlm hidup aku setakat ini...

kejadian ini bermula apabila 'my sweetheart' tlh mengejutkn aku dr tido dengan dlm keadaan yg kelam-kabut..aku yg masih enak diulit mimpi ketika itu pn apa lagi,'gelabah' la apabila melihat riak muka buah hati aku 2 yg nmpak sedikit 'cuak'.....dia terus menarik tangan aku ke toilet dan menunjukkan pd aku sesuatu yg xdisangka...aku amat terkejut dengan ape yg aku lihat...

dan disini aku sertakan gambar benda yg aku lihat..sori kerana pic sedikit kabur..






aku menjadi kelu xterkata...APE YG PERLU AKU LAKUKAN???tlg la bg pndapat kepada pembaca2 blog nie...TQ

Comments (7)

On November 8, 2010 at 3:46 PM , Anonymous said...

errr...pregnancy test ke tu? "sweatheart" u tu only ur gf and not ur wife?

 
On November 8, 2010 at 4:13 PM , WaKi said...

Anonymous,bkn sweatheart..sweetheart..hehhee..
@my wife...

 
On November 8, 2010 at 4:54 PM , Anonymous said...

haha...ops! my bad! ngee..yeea sweetheart!

 
On November 9, 2010 at 10:23 AM , Anonymous said...

tahniah! tahniah!....

 
On November 9, 2010 at 12:10 PM , WaKi said...

tq Anonymous...

 
On November 19, 2010 at 5:19 PM , Makbed said...

wah wah wahhh... mari meramaikan umat.

 
On November 22, 2010 at 9:27 AM , WaKi said...

nnti lh geng ngan anak makbed...hahhaha